Blog
Osoby, które dojrzały do zakupu własnej łodzi, często stają przed dylematem, czy dokonać go u dealera, czy może lepiej poszukać na rynku wtórnym. Jeśli chodzi o tę drugą opcję, z pewnością kusząca może być cena. Jednak czasami okazuje się, że zakup był złudną oszczędnością. Dlaczego?
Jeśli osoba, od której kupujemy łódź, nie jest naszym bliskim znajomym, może okazać się, że będzie próbowała ukryć wiele defektów oferowanego przez siebie modelu. O ile drobniejsze ryski czy zużyte tapicerki nie stanowią większego problemu, o tyle poważne uszkodzenia mechaniczne mogą okazać się niezwykle kosztowne w naprawie. Wybierając model od dealera, rzeczywiście zapłacimy nieco więcej, jednak z łodzią kupujemy gwarancję jej niezawodności i… święty spokój. Jednostki renomowanych producentów, takie jak łodzie Glastron, trafiają do nowych właścicieli dopracowane w każdym szczególe, a zakup nie wymaga wielogodzinnego oglądania każdego metra łodzi i specjalistycznej wiedzy na temat jej mechaniki oraz napraw. Łódź od dealera to po prostu pewny zakup, który nie ma prawa niemiło nas zaskoczyć.
Gdy poszukujemy wymarzonej łodzi na rynku wtórnym, mamy małe szanse na to, że trafimy na model, który będzie perfekcyjnie spełniał wszystkie nasze wymagania. Pamiętajmy, że samo poszukiwanie jest czasochłonne i może okazać się, że na kolejny sezon zostaniemy z niczym. Decydując się na zakup u dealera, możemy być pewni, że przygotuje on łódź zgodnie z pożądaną przez nas specyfikacją, a do tego trafi ona w nasze ręce w ustalonym wcześniej terminie. Mówi się, że najlepszym okresem na zakup łodzi jest jesień, wtedy ceny ich ceny spadają. Inni twierdzą, że łódkę najlepiej jest kupić podczas ogólnopolskich targów – wtedy najwygodniej porównać modele różnych producentów i konkretne oferty dealerów. My radzimy, aby wybrać łódź u dealera, który również może zaoferować nam jej serwis – dzięki temu możemy liczyć na kompleksową obsługę i konkretne odpowiedzi na wszystkie nurtujące nas pytania.
Dziewięć Włók 33A 83-021 Pruszcz Gdański |
Telefon: |
E-mail: |
PR: |